diumenge, 22 de febrer del 2015

Batut de plàtan, speculoos i llet amb cacau

Bon dia família!

Despistat que és un, resulta que avui és últim diumenge de mes, i per tant, toca repte Asaltablogs. Jo pensava, ilús de mi, que quedava un diumenge encara i anava sobrat, però com no ha estat així, m'he trobat un dissabte a la tarda sense pràcticament temps per robar recepta.
Sort que el bloc que ens tocava asaltar aquest mes, La Rosa Dulce, ja me'l coneixia perquè el segueixo de fa temps, i tot i tenir moltes altres receptes que tenia en ment per robar-li i que es quedaran per properes ocasions, he hagut d'optar per una ràpida i senzilla recepta, però no per això menys bona que les altres. Un batut de plàtan amb galetes speculoos i llet amb cacau que el mini ha desgutat ben de gust per berenar... i jo també, és clar!

Sense més distraccions, anem a per la recepta, espero que us agradi tant com a mi, i gaudiu amb la resta de receptes robades!

Ingredients (per persona):

- 200ml. de llet amb cacau (jo Cacaolat 0%)
- 2 galetes speculoos
- 1 plàtan

Preparació:

Poca cosa a dir, tots els ingredients a la batedora, a triturar, i a degustar, en el meu cas, ben fresquet, tot i ser hivern. Res més fàcil, oi? Feliç diumenge!!