dijous, 16 de setembre del 2010

Menú d'aniversari

Aquest dilluns va ser el cumple de la Marta, i com que jo per temes de feina estava a Pamplona, vaig pensar que ho podríem celebrar el divendres.
I dit i fet, el problema va ser el poc temps del que vaig disposar per preparar un menú interessant, així que amb el que tenia a casa vaig improvisar un menú d’aniversari, senzillet, però amb el que poder sorprendre i quedar bé.
De primer vaig optar per una de les seves amanides preferides, que trobareu a la carta del restaurant l’Hort, a Sabadell (molt a prop de El Corte Ingles), i que es diu Amanida Moderna.
De segon, i continuant amb la senzillesa, em vaig decidir per un Pollastre a la Mostassa Antiga, aprofitant la ‘versatilitat’ del pollastre amb una salsa que no és de les habituals, com la de pebre o roquefort.
I de postres, em vaig arriscar, ja que era el primer cop que ho provava, amb un Pastís de Xocolata Ràpid al Microones, que en deu minutets està fet.
Tot regat amb un bon vinet (negre per a mí, blanc per a ella), unes espelmetes, i una mica de smooth jazz de fons per obtenir una vetllada d’aniversari com cal.

Felicitats Martona!!!