divendres, 13 d’abril del 2012

Pintxo de Foie

Ja feia temps que volia publicar aquesta recepta, però primer poder aconseguir l'ingredient (que no va ser tan fàcil com jo em pensava, tot i que no és un ingredient tan especial), el temps, i altres receptes que encara estaven en cua em van fer que aquesta s'endarrerís. I avui per fi us la porto, per començar bé el cap de setmana, amb energies i un bon plat gourmet.

Ingredients:

- un lòbul de fetge d'ànec
- una mica de sal maldon, o escates de sal
- unes llesques de pa

Preparació:

Una de les preparacions més fàcils que hem fet mai. Posem una paella de planxa al foc, sense res més, i mentres s'escalfa, tallem el lòbul a rodanxes d'una mica més de mig centímetre. Les passem pel foc un minut aproximadament per cada cantó, i per presentar-les, jo he optat per una llesca de pa amb tomàquet, sense oli, ja que el fetge ja deixa anar suficient, i amb una miqueta de sal per sobre. Al restaurant 'El Gaucho' de Pamplona és on em vaig aficionar a aquest pintxo, i allà el serveixen amb el pa cruixent, diria que passat volta i volta per la mateixa paella que fan el foie. Només ens queda degustar-ho, i pensar en el següent mos que farem!!



P.D.: La propera recepta també tindrà aquest ingredient...