divendres, 16 de febrer del 2018

Galetes de mantega

Després de la recepta tan elaborada de la setmana passada, avui farem una molt més senzilla, amb només quatre ingredients, i a més molt bàsics. Unes galetes de mantega, que l'únic afegit de dificultat, i només si en voleu, és afegir colorant a la masa per donar-li un toc de color.

Ingredients:

- 200grs. de sucre
- 300grs. de mantega
- 500grs. de farina
- 2 ous
- colorants alimentaris (opcional)

Preparació:

Batem lleugerament els ous, i els barregem amb el sucre i la mantega a temperatura ambient.

Incorporem la farina, i pastem fins a obtenir una masa homogènia. En aquest punt és quan hem d'afegir el colorant o colorants que vulguem. Jo vaig dividir la masa en dos i vaig fer ser vir colorant verd i vermell.

Seguidament ho estenem amb el corró, amb un gruix d'un centímetre, aproximadament. Amb un tallapastes, anem tallant les galetes amb la forma que més ens agradi. Jo vaig posar la masa de color vermella sobre la masa de color verda, i les vaig enrotllar. Després aquest rotllo el vaig tallar en discos d'un centímetre.

Anem disposant les galetes a sobre d'una safata de forn, i les enfornem durant 15 minuts amb el forn preescalfat a 180ºC. No les deixeu més temps que quedaran massa cuites i dures.

Les deixem refredar a una reixeta, i a gaudir! Sigueu feliços.