diumenge, 22 de febrer de 2015

Batut de plàtan, speculoos i llet amb cacau

Bon dia família!

Despistat que és un, resulta que avui és últim diumenge de mes, i per tant, toca repte Asaltablogs. Jo pensava, ilús de mi, que quedava un diumenge encara i anava sobrat, però com no ha estat així, m'he trobat un dissabte a la tarda sense pràcticament temps per robar recepta.
Sort que el bloc que ens tocava asaltar aquest mes, La Rosa Dulce, ja me'l coneixia perquè el segueixo de fa temps, i tot i tenir moltes altres receptes que tenia en ment per robar-li i que es quedaran per properes ocasions, he hagut d'optar per una ràpida i senzilla recepta, però no per això menys bona que les altres. Un batut de plàtan amb galetes speculoos i llet amb cacau que el mini ha desgutat ben de gust per berenar... i jo també, és clar!

Sense més distraccions, anem a per la recepta, espero que us agradi tant com a mi, i gaudiu amb la resta de receptes robades!

Ingredients (per persona):

- 200ml. de llet amb cacau (jo Cacaolat 0%)
- 2 galetes speculoos
- 1 plàtan

Preparació:

Poca cosa a dir, tots els ingredients a la batedora, a triturar, i a degustar, en el meu cas, ben fresquet, tot i ser hivern. Res més fàcil, oi? Feliç diumenge!!


13 comentaris:

  1. Ese si que es un pedazo de batido!!!! Con esos ingredientes es imposible que no salga delicioso!!!! Es genial mi querido Víctor!!!

    Un besito,
    Sandra von Cake

    ResponElimina
  2. Que rico es este batido, seguro que el mini lo ha disfrutado un monton. Un besazo

    ResponElimina
  3. Doncs a mi em va de maravella aquest batut, porto quatre dies menjant pures i batuts degut a una operació a la boca i tot el que has posat un tinc a casa o sigui que ja tinc berenar. Muaksssss

    ResponElimina
  4. Esto vuela en mi casa si lo hago. Mis hijas son fanáticas! Y a mí me ha pasado igual, que cuando me he querido dar cuenta, el últimodomigo de mes estaba ya encima!!
    Gran elección de asalto.
    Bea

    ResponElimina
  5. Hola Victor!
    que bo i que senzill. La merienda así, sí.
    Saludos
    Marisa

    ResponElimina
  6. Batido siempre apetecible Victor, para grandes y pequeños.
    Buena semana

    ResponElimina
  7. mmm un batido muy rico! haber si pruebo a hacer un batido de speculoos que parece rico rico
    yo también participo en el reto por si quieres pasarte por mi recetilla jejej
    un beso!!
    http://elbauldelasdelicias.blogspot.com.es

    ResponElimina
  8. els batuts de plàtan estan deliciosos però el toc de galeta amb canyella ha de ser la rebomba! apuntat pel proxim! ho he de provar! petons

    ResponElimina
  9. Buenísimo Pumuky, un asalto de campeonato. Por cierto, soy un caso y no sabía que vivías en Barcelona, Barcelona. Fuimos sólo el finde a ver unos amigos y de calçotada que nos invitaron que ya es el segundo año que vamos y la que creo no pensamos perdernos ningún año ya, así que fuimos justitos de tiempo.

    Para la próxima si voy con más time te digo algo I PROMISE! Un abrazo!

    ResponElimina
  10. Em va passar el mateix Víctor, em va pillar el 'toro' de molt mala manera i va ser dissabte cap al tard que vaig pensar en la publicació de diumenge. En tot cas ens n'hem sortit una vegada más jejejej. A mi els batuts i smoothies m'encanten, deu ser deliciós amb les speculoos.

    ResponElimina
  11. Que booooooo... mmmm!!! Haurè de probarlo però amb llet blanca per a notar el gustet de les galetes speculoos... mmmm!!! ^_^

    ResponElimina
  12. Qué fácil! Qué rico! Muy buena elección.

    ResponElimina
  13. Menudo batido mas bueno!! Te robaba una jarra ahora mismo! Lo haré seguro!
    Un besote

    ResponElimina