dimecres, 24 d’agost del 2011

Baileys

Ja ho heu llegit bé, la recepta d'avui no és ni més ni menys que un Baileys cassolà, el qual es triga ni cinc minuts a fer, i que sempre podem tenir preparadet a la nevera per quan tenim convidats... o per quan ens vingui de gust a nosaltres!!!
No hi ha un lloc concret d'on hagi extret la recepta, ja que hi ha molts llocs on expliquen com fer-la, i jo he agafat un mix de totes i he fet la meva pròpia versió. Segur que trobeu alguna web on la recepta és clavada a la meva (o a l'inrevés...).

Ingredients:

- 740 grs. de llet condensada
- 160 ml. de café
- 160 ml. de whisky

Preparació:

Posem tots els ingredients a un recipient i barregem bé. Difícil eh???
El café que he fet servir és descafeinat, i segons el paladar que ho tasti, li faltarà/sobrarà d'una cosa o una altra. Jo crec que el gust que té és molt aconseguit al baileys original, però us animo a que versioneu la meva versió, adaptant-la a les vostres preferències (més gust a café, menys a whisky...).

Qui vol un cigaló?






Print Friendly and PDF