divendres, 26 d’agost del 2011

Gelatina de GinTonic

I seguint amb la dinàmica de begudes, avui tenim un experiment que em rondava pel cap, i que tampoc és que tingui misteri. Abans de posar-me a confeccionar la recepta, vaig investigar una mica, i vaig trobar molts llocs on explicaven com fer-la. Com la idea la tenia al cap, i és tal qual a tots els llocs on l'he vista, us l'explico tal qual l'he feta jo. Unes bones postres digestives per començar el cap de setmana!

Ingredients:

- Ginebra al gust
- 1 Tònica per persona
- fulles de gelatina, la quantitat que indiqui pel volum que vulguem fer
- pell de llimona per decorar

Preparació:

Posem a remull en aigua freda les fulles de gelatina perqué hidratin. Mentrestant, escalfem 1/3 de la tònica, i quan hagi escalfat, afegim la gelatina perquè es dilueixi. Un cop fet això retirem del foc i li afegim la resta de tònica i la ginebra. Jo li vaig posar a més un rajolinet de suc de llimona (a gust del consumidor, si la preferiu tal qual, tal qual). A les copes posem la pell de llimona, i el nostre gintonic, i ho guardem a la nevera perquè solidifiqui. Per aquells que esperin unes postres dolces, us recordo que parlem d'una beguda amarga, així que si voleu un toc menys fort, li podeu afegir sucre, per fer-ho més suau. Jo no li vaig posar, i em va agradar molt com va quedar.

P.D.: El color groguenc que es veu a les fotos és combinació del suc de llimona i la pell. I si no us convenç amb Ginebra i Tònica, animeu-vos amb el 'cubata' que més us agradi!





Print Friendly and PDF