dijous, 14 de novembre de 2013

Polos de Nesquik

Si us heu fixat, últimament publico sobretot receptes senzilles i ràpides... si, ja sé que el pa de sègol potser no era precisament ràpid o extremadament senzill, però per norma és el que actualment puc fer: receptes que no requereixin molta tècnica ni molt temps, ja que s'està convertint en un bé molt preciat, i escàs!
Però al que anàvem. Aquesta recepta la tenia pendent de fa ja un temps, i tot i que sembla que el fred comença a despertar-se i l'estiu l'hem deixat enrere, soc dels que pensa que els gelats no són exclusios de les époques caluroses, així que al final m'he decidit per fer-vos aquests polos de Cola-Cao que vaig veure a la Tere de Las Maria Cocinillas. A més tenia uns motllos de polos que volia estrenar i m'han vingut de fàbula. He respectat la recepta original excepte l'ingredient principal, perquè jo soc més de Nesquik. Què hi farem, no es pot ser per perfecte, jajaja!!!

Ingredients:

- 2 iogurts grecs ensucrats
- 2 cullerades grans de Nesquik
- 1 cullerada de sucre (opcional)

Preparació:

Emm... què podríem fer amb dos iogurt i dos cullerades de Nesquik? Doncs això, barrejar-les fins que el Nesquik estigui ben integrat amb els iogurts, i omplim els motllos dels polos.

Els fiquem al congelador entre dues i tres hores, i a menjar!

Feliç final de setmana!

P.D.: Normalment les meves fotos no són excepcionals, però aquest cop, a més, com la majoria de treballadors d'aquest país, surto de casa quan encara és fosc, i arribo quan ja és de nit, així que un extra afegit, espero que no m'ho tingueu en compte...





31 comentaris:

  1. en se d'un que li encantaria!!!! petonets Víctor

    ResponElimina
  2. Dibs que vols que et digui, jo també soc mes de Nesquik, a mi els grumolls que agraden tant em posen negre, jajaja. Be m'han encantat aquets polos més perquè porten iougurt i perquè son molt fàcils i creu-me això es el que vol la gent, cosetes fàcils. Perfectes.

    Molts petons

    ResponElimina
  3. A casa Nesquick, igual es la meva influencia francesa no ho sé però el consumidor pre-adolescente no suporta els grumolls. Seré rara però a mi la foto m'agrada. Petons.

    ResponElimina
  4. Jo menjo tot l'any...i aquests ny no es pot dir encare q a Barcelona fagi fred...aixi que podem menjar.

    Bonissims ja saps que jo per la xocalata sempre estic a punt
    Un petonet

    ResponElimina
  5. Victor mi mujer come helados todo el año,asi que bienvenido estos polos,ricos,ricos¡¡
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  6. A mí, a mí, a mí me encantan!!!! Quiero uno ya!!! Como me ha gustado el sabor de estos polos!!!! Genial Víctor!!!

    Un besito,
    Sandra von Cake

    ResponElimina
  7. Uys, Víctor, con lo friolera que yo soy, ha sido ver tus polos en pleno mes de noviembre y abrocharme más la chaqueta que llevo puesta. No tengo costumbre alguna de comer helados en invierno - u otoño - y básicamente por eso de ser poco calurosa. Hay otros países en los que no se hacen distinciones. Intuyo que en tu casa, la república particular de tu casa, ocurre lo mismo, ¿verdad?

    Aún así, tratándose de chocolate, un lametón le daba, eh.

    Besos

    ResponElimina
  8. olee iogurt amb nesquik!! m'agrada la idea!!! petons

    ResponElimina
  9. Ohhh.... aqui a irlanda fa una mica més de fred, però igual me'ls menjaria, ehh.... petons!

    ResponElimina
  10. Qué ricos. Yo soy más de Nesquik, pero en casa prefieren el Cola Cao.
    Yo también sigo haciendo helados durante todo el año, así que me parece una opción estupenda. Un abrazo

    ResponElimina
  11. A mi m'agraden les teves fotos, encara no siguin fetes amb llum natural!!! Cosa, per altra banda, molt complicada en temps d'hivern! Qué deliciosos aquests polos...els prepararé a les nenes! Pensa que el iogurt grec, a casa, el comprem en pots de quilos, i de nesquik o cola-cao (som dels indiferents), n'hi ha al rebost pots gegants! Petons!

    ResponElimina
  12. Estupendos polos...
    Nosotras, además, también somos más de Nesquik, desde siempre. Hasta casi nos da un poquito de vergüenza decir que desayunamos Nesquik, como los niños, ja, ja...
    Un beso

    ResponElimina
  13. Y ya está? Sólo con esos ingredientes tenemos esos maravillosos polos??? Si no nos damos un capricho es porque no queremos! ;) a partir de ahora no faltará el nesquik y el yogur griego ;). Besos.

    ResponElimina
  14. Qué ricos, un caprichín delicioso!! Un abrazo y feliz fin de semana, Clara.

    ResponElimina
  15. Oooh, que acaba d'arribar el fred! de tota manera, m'agrada.. era més de Nesquik que de cola-cao! jajaja
    Salut^^

    ResponElimina
  16. Més fàcil impossible!!! Ho hauré de provar, encara que jo sóc de gelat només a l'estiu jejjej petons

    ResponElimina
  17. Ostres quina bona pinta!! M'apunto la recepta per més endavant! Jo que a l'estiu vaig molt liada amb feines de temporada, no tinc massa temps per "currar-me" les receptes, i aquesta m'anirà genial per satisfer la gola xocolatera d'en Jordi! ^^
    Petonets :)

    ResponElimina
  18. Dona igual la temporada, els gelats es mengen tot l'any! He llegit que fins i tot els experts diuen que es a l'hivern quan els crítics van a tastar gelateries artesanals, perque amb el contrast del fred, es nota més el gust. A Itàlia també en mengen tot l'any, però aquí les gelateries sempre ens tanquen quan fa fred, quina llàstima...
    Tot i que el Nesquik mai m'ha agradat, segur que es pot subtituir amb cacao i fer el teu polo, que boo, té una pinta de ser cremós...
    Un petó!

    ResponElimina
  19. Uala! Si que es facilito si, eso me gusta porque los voy a hacer seguro, me faltan los moldes pero eso lo soluciono yo rapido. Yo tambien soy de Nesquik y tomo helados todo el año, asi me estan saliendo estos michelines, pero bueno, eso es otro tema. Me apunto estos polos para hacerlos sin falta! Un abrazo y buen finde!

    ResponElimina
  20. Segur que boníssims i sí... semblen molt fàcils!! Els motlles en plan "calipo" els he trobat genials!!! Ja sé què afegiré a la carta als reis però els gelats jo esperaré a fer-los a l'estiu que per mi la temporada ja s'ha acabat: estem a 3 graus i envoltats de neu... un gelat???? "Como que no!!!" Quina fred!!! ;D
    Una abraçada guapo!!!

    ResponElimina
  21. Faciles, ricos y sanos!!! aunque yo soy mas de Cola....
    Yo tampoco me resisto a comer helados en invierno
    Bss

    ResponElimina
  22. Semblen molt cremosos, una recepta perfecte per a fer amb les nenes... Me l'apunto!
    Marta

    ResponElimina
  23. jaja, me encantan! te perdono lo del nesquik, porque te han quedado estupendos! las fotos yo las veo genial, muestran lo que es y con una pinta de lujo! gracias por nombarme! un beso y que empieces bien la semana :)

    ResponElimina
  24. Brrrr..que frio hace!!!! y sabes que????..yo adoro comer helados en invierno y con la mantita encima!!! ;)..asi que me apunto..porque yo tambien soy de Nesquik :) siempre!!!!
    Una receta perfecta para el invierno jeje :)
    besitos Victor!!!!!!

    ResponElimina
  25. Mmmm que bons!! em recorden a uns que fèiem a casa els pares quan erem petites... hi ha coses que no haurien de deixar de fer-se oi??

    ResponElimina
  26. Ja tens a la meva petita de 2 anys saltant como una boja i demanant "cream" (a Holanda li diuen ijs cream als gelats) ajajajaja... t'agafo la recepta, que la faré moltes begades ;)
    petons

    ResponElimina
  27. Bufff!!! que recuerdos me han traído estos polos Víctor!!! unos muuuuy parecidos me tomaba yo hace no mucho. Bueno vale, hace bastante jajaja!!! chulísimos!!!

    Abrazos salseros amigo!

    Tito

    ResponElimina
  28. Qué ricos!!!!!
    Si los ven mis hijas, se vuelven locas.
    Besos

    ResponElimina
  29. Doncs tens tota la raó els gelats no són només per a l'estiu, a mi m'agraden qualsevol mes i sobretot a l'hivern (una que és així de rareta), així que el teu polo m'agrada molt, sobretot perquè és molt de casa, de nens, de tota la vida i sap a glòria.
    Un petonet

    ResponElimina
  30. Estupendos, me encantan, yo soy más de colaco jajaja, pero me gustan mucho y me parece una idea genial.
    Un abrazo
    Ettore

    ResponElimina
  31. Un gelat sempre va bé i ja vaig veure a instagram que hi estàs aficionat!;)

    ResponElimina