dimecres, 2 d’abril de 2014

Pastís 'huesitos'

Aquest cap de setmana passat va ser data de publicació del repte Asaltablogs, al qual jo aquest mes no he arribat. Estic tenint molt poc temps per res, visitar-vos, cuinar... així que crec que em podreu disculpar per anar amb retard.
Però tenia en ment una de les moltes receptes que em van agradar del blog que havíem de robar, Postres Originales, i tot i no haver-la pogut presentar quan tocava, aquí va la meva aportació, que he vist han fet molts dels meus companys assaltants, cosa que vol dir que és una recepta d'éxit. Us recomano el bloc, perquè hi ha moltes propostes, i totes molt bones! Pilar, acabaré haciendo tu Goxua!

Algú de vosaltres no ha menjat mai els típics huesitos? Que aixequi la ma qui no ho hagi fet mai! Així m'agrada, que feu els deures!
Avui un pastís més que senzill (no, avui no toca cap massa de pa), amb dos únics ingredients, i que es fa en un moment. Recorda als huesitos de tota la vida, i el millor de tot és que és en format gegant, com si fos un pastís. Si els heu tastat, no podeu deixar de fer aquest pastís, i si no ho heu fet, ja trigueu perquè us encantarà!

Ingredients:

- Pa d'àngel en format 'torta' (o sigui el que tots coneixem com oblees, jo les he trobat al Mercadona)
- 750gr. Crema de cacau (Nocilla, Nutella...)
- Topping al gust per decorar

Preparació:

Pocs ingredients, poca dificultat, oi? Escalfem la crema de cacau al microones, per tal que es quedi més líquida i sigui més tractable. 
I ara ve el més difícil... posem a una superfície plana, que serà on finalment servirem el pastís (una base per pastissos...), una oblea, i a sobre estenem una capa de crema de cacau, més aviat prima (tingueu en compte que seran unes quantes capes), i repetim el procés fins que ens quedem sense oblees o sense crema de cacau. 
Reservem una mica de crema per cobrir el nostre pastís, per tal que ens quedi tot ben cobert i maco, i decorem amb el topping que més ens agradi. En aquest cas he triat unes boles de xocolata blanca, negra i amb llet.

I a gaudir! Feliç setmana! Demà estaré per Alimentaria, intentaré anar pujant fotos a instagram!





23 comentaris:

  1. Madre mía, esa foto con el chocolate cayendo es toda una tentación!!! Menudo asalto... Y yo también acabaré haciendo el Goxua jajaja. Besos!!

    ResponElimina
  2. Vaya Foto!!! Yo quiero mi parte :) y te recomiendo lo del Goxua porque desde que lo descubrí se ha convertido en uno de los favoritos en casa. Un beso y gracias por pasarte por mi cocina

    ResponElimina
  3. oh, que guapo!! I que fàcil! M'ha encantat la teva proposta, Víctor! Queda apuntadíssima! També vaig veure la de la Marta i ja em van començar a venir desitjos de huesitos... ara encara més! Petons

    ResponElimina
  4. Mare meva!!! M'ha encantat la teva versió de huesitos! quina delícia :D

    ResponElimina
  5. Qué bo Víctor! El mateix que els huesitos tan populars però en versió maxi! Tranqui que tots els bloggers t'entenem perfectement, sembla que no però això de portar un blog porta molta feina: visitar altres blogs, participar en reptes, respondre comentaris, escriure entrades, encarregar-se d'autopromocionar-se... és com un negoci, sort que tenim vocació que sinó!

    ResponElimina
  6. Quina temptació que ens has portar avui Víctor! Fa molt de temps que no menjo huesitos i ara me n'han vingut ganes! Així que a veure si algun dia poso en pràctica aquesta recepta, perquè a més, com dius, realment és ben senzill i ràpid de preparar ;)

    Petons!

    ResponElimina
  7. sempre he tingut curiositat per aquestes oblees!! ara nomes falta fer un pastís com aquest, que t'ha quedat fantastic i segur que els amants de la xocolata es divertirasn! petons

    ResponElimina
  8. Ostres, no les vaig veure al Mercadona. Vaig trobar les galetes dels gelats pero vaig pensar en no portar-les perque arribarian a Holanda fetes migues.
    M'encanta la teva recepta. És veritat que molts heu fet la mateixa, pero es que que es pot resistir als huesitos!!!
    petons

    ResponElimina
  9. Ohhhhh, eso es un huesito a lo grande Víctor!!!! Que delicia!!! Se me hace la boca agua!!!! Mmmmm

    Un besito,
    Sandra von Cake

    ResponElimina
  10. Gualaaa!! Señora tarta Pumuky! Te habrás quedao agustísimo XD me encanta, buen asalto! Mua!

    ResponElimina
  11. Qué bien que has venido por el Asaltablogs!
    Me encanta esta tarta. Yo la preparé por primera vez también para un asalto y desde entonces la he hecho varias veces. Es un éxito asegurado.

    Me has convencido con lo de los brioches de naranja y choco. De este finde no pasan así que te contaré. Lo malo es que ahora mismo me cuesta encontrar naranja confitada. A ver si de aquí al domingo se me ocurre dónde buscar.
    Besitos
    Beatriz

    ResponElimina
  12. Wauuuu, menuda pinta ¡¡madre del amor hermoso!! y yo que siento devocion por el chocolate.... Felicidades por el asalto que te ha salido impecable. Besos.

    ResponElimina
  13. Oh my good!! quin mal moment he escollit per veure aquesta foto... quina gana!! com a xocoaddicta que sóc m'he quedat sense paraules, ha d'estar tremendament deliciosa!!!!!! un petonàs!

    ResponElimina
  14. Quina cosa més viciosaaaaaa! Fàcil, ràpid, original... Perfecte! Que vagi bé per la Fira :)
    Marta

    ResponElimina
  15. Per desfer-se a la boca!!! I m'encanta la versió gegant Víctor :)
    Petons

    ResponElimina
  16. Tinc unes ganes de fer aquest pastís que no saps, enveja tinc, però vull esperar tant com pugui, crec que si ho faig m'ho menjaré jo sola del bo que ha d'estar, jeje
    un petó

    ResponElimina
  17. es una pasada este pastel..es fácil, vistoso..precioso!!!!!..y ya sabes, nunca es tarde si la dicha es buena..tu has hecho dichosos a todos tus visitantes Victor!!!!!!!!!!!! :)
    Y bueno, lo de la falta de tiempo es algo generalizado ;) creo que todos te entendemos perfectamente!! jajaja!!!!
    Yo esta semana estoy reventada y deseando que sea ya esta noche para tirarme a descansar..estoy vaga total!..así que me despido deseándote un fin de semana precioso y lleno de buenos momentos!!!!!
    Cariños chikitin!!!

    ResponElimina
  18. Ostres qiuna bona pinta, pintassa!! El faré segur :D

    ResponElimina
  19. Mare meva que bo, aquest pa d´àngel el vaig veure a Àvila quan vaig fer fa uns mesos una escapadeta, el vaig tenir a les mans i no vaig sapiguer que fer amb ell i toma, ara tu poses una recepta molt bona. Petonets

    ResponElimina
  20. creo que esta es una de las cosas más ricas del mundo mundial, tres ingredientes y una tarta para no dejar ni un chorrito de nutella en el plato!! tengo las obleas compradas hace un tiempo, seguro que ya están caducadas, porque tengo unas ganas enormes de hacerlo en casa, creo que viendo estas, al menos voy a ir a mirar si todavía las puedo usar... que nutella nunca falta en mi cocinita!
    ¿que vas mal de tiempo? bienvenido al club... esto es un no parar!
    un besote, guapo!

    ResponElimina
  21. Ala Victor que goloso que tambien eres,tremenda tarta y el corte habla por si solo.
    Una abraçada

    ResponElimina
  22. Huesitos en format pastís...això no és pot resistir!!! És una temptació i de les més pecaminoses! Petons!

    ResponElimina