dijous, 16 de maig de 2013

Arros amb llet a la xocolata blanca

Haig de dir-vos que em pirra l'arròs, en pràcticament qualsevol de les seves variants... excepte en una, i és justament en aquesta que us porto avui, en format dolç.
Però quan vaig veure que la Montse de Muffin Galaxy ens oferia aquesta versió amb xocolata blanca, vaig pensar que era una oportunitat única per fer-ho.
I sincerament, repetiria de nou! Em sembla que el punt que li dona la xocolata és el que li dona el punt positiu a aquestes postres, almenys per mi, clar!
Pels bojos de l'arròs amb llet i la xocolata (per separat) de la família, aquesta combinació va ser apoteòsica, i crec que estan esperant que ho torni a fer...

Ingredients:

- 100grs. d'arròs rodó
- 600ml. de llet
- una vaina de vainilla
- 30grs. de sucre (vaig fer servir 25grs. de sucre normal i 5 de vainillat)
- 75grs. de xocolata blanca (jo 100grs.)
- cacau en pols / canyella

Preparació:

Obrim la vaina de vainilla amb un ganivet, i a un pot posem a foc mig la llet, la vaina i l'arròs, removent de tant en tant.

Quan comenci a bullir, baixem el foc a la mínima expressió, tapem i anem removent de tant en tant, fins que aconsegueixi la textura que desitjem. El temps anirà en funció del foc i com ho vulguem. A casa l'arròs amb llet agrada espeset, així que l'estona va ser llarga.

Un cop tinguem la textura que volem, afegim el sucre i la xocolata a trossets (millor ratllat), i removem fins que es desfacin tots els ingredients, i ja ho tenim llest per servir als recipients on posteriorment ens ho menjarem.

Per menjar-nos-ho, ho espolvorem amb cacau en pols o canyella (la meva opció), i us ho puc ben dir, a gaudir!!

P.D.: He seguit tan al peu de la lletra les seves instruccions, que li vaig fer cas i ho vaig presentar en recipients de vidre perquè lluisin més... Bon cap de setmana!!


Actualització: animat pel comentari de la Mònica, d'Ensucrat, amb aquesta recepta participo al concurs mossegades del mes de maig, on l'ingredient principal és l'arròs.

Concurs Mossegades. Maig 2013

38 comentaris:

  1. buena idea Víctor tiene que quedar mas bueno el clasico arroz con el añadido del chocolate blanco
    una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Miquel!

      La veritat és que jo no soc molt fan de l'arròs amb llet, però així amb xocolata blanca... en menjaria sense parar!

      Salut!

      Elimina
  2. Hola Victor!!!

    Pues a mí esta el la que más me pirra!!! Me la anoto para la próxima vez que haga porque tiene una pinta deliciosa!

    Un besito,
    Sandra von Cake

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sandra!!

      Te aseguro que está muy bueno, y eso que yo no soy muy de arroz con leche, pero es que ese puntito de chocolate blanco... me pirra!

      Besos!

      Elimina
  3. A veure, no sé com dir-ho més clar: estic segura Víctor que, si el provo, no podré parar!!! T'has de presentar al mossegades d'aquest mes, que precisament va d'arròs!!! Una abraçada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Mònica!!

      Em sembla que m'animaré a presentar-me al mossegades, ja que 'm'incites', jeje!!

      Gràcies per la visita, petonets!!

      Elimina
  4. Por favor, qué pecado...
    Se ve delicioso: arroz con leche, que nos encanta, y chocolate blanco que nos vuelve locas, qué más se puede pedir??
    Abrazos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola chicas!

      En casa tengo una devoradora de arroz con leche, y cuando probó este me dijo que porqué no se lo había preparado antes, jajaja!!!

      Besos!

      Elimina
  5. M'encanta aquesta versió d'un clàssic amb l'afegitó de la xocolata blanca, mmm!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eva, el puntet de xocolata blanca li va perfecte, prova-ho, ja veuras!!

      Petons!

      Elimina
  6. ajá! Serà qüestió de provar això de posar-hi xocolata blanca. M'agrada fer arròs amb llet de tant en tant... i així ha de ser... boníssim! Gràcies per compartir-ho.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Prova de fer-ho així Marina, el regustet que li dona la xocolata blanca no té preu!!

      Gràcies a tu per venir, petonets i bon cap de setmana!

      Elimina
  7. Jo avui nomes et visito i et desitjo bon cap de setmana ;) desde molt petita que no puc amb l´arròs amb llet.... quan ho recordo em venen tots els mals!! ja ja!!!
    Doncs això! bon cds guapo!!! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sigui com sigui, moltes gràcies per la visita Sílvia, un plaer tenir-te per aquí!

      Petonets!!

      Elimina
  8. Doncs a mi m'encanta i la propera vegada el faré així, m'imagino que amb la xocolata blanca deu quedar melós i molt bo...!!!

    Quina bona idea.

    Una abraçada.

    *Pilar*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pilar,

      amb la xocolata blanca jo crec que canvia radicalment la percepció que tenim de l'arròs amb llet, t'ho asseguro, tasta-ho i ho comprovaras...

      Petons!

      Elimina
  9. Víctor!! Em passa com a tu...l'arròs amb llet no és un dolç que m'agradi massa, però tinc verdadera passió per la xocolata blanca...potser ha arribat el moment de fer un arròs amb llet...

    Per cert, que és això de les Mossegades que diu la Mònica?

    Ptons!!

    Com sempre...Ole, Ole i Ole!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anima't a fer-lo Marta, i veuras com t'agradarà, canvia molt amb la xocolata!

      Lo del mossegades és un concurs que organitza una web (que acabo de veure que tenen caiguda... :S ), i per participar aquest mes has de preparar una recepta amb arròs. Jo ho desconeixia, ho he conegut a través de la Mònica, i allà que em presento, jajaja!

      Petonets, i bon finde!!

      Elimina
  10. Waoooo!!! alucinante ¿arroz con leche y chocolate blanco?, cierro ahora mismo la pantalla, que ya lo veo... Me vas hacer que me vaya hacerlo y no puedo, yo publicando su versión ligera y tu vienes con esta deliciosa receta :), jeje, me ha encantado, cuando pierda unos pocos kilos, como premio la hare, Un besito.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues te aseguro que será un buen premio! Ya he visto tu versión ligera, que me la apunto para cuando me arrepienta de haber hecho esta, jajaja!!!

      Besos!

      Elimina
  11. L'arròs amb llet és una de les meves postres preferides!!!! I així barrejat amb xocolat blanca té que ser tot un pecat!! ho he de provar jejejj petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu ho has dit Roser, és un pecat!

      A tastar-ho s'ha dit!

      Petonets!

      Elimina
  12. Ostres! Quina bona pinta que té aquest arròs! En Jordi fa segles que em demana que li faci arròs amb llet i la xocolata el torna boig... Crec que algun dia d'aquests es mereix una bona sorpresa ^^

    Petons :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si li fas i tant que el sorprendras!

      Algun company diu que s'ha animat a fer-lo amb xocolata negra, i queda bo, així que qui no arrisca...

      Petons!

      Elimina
  13. A casa ens agrada molt l'arròs amb llet i la xoco blanca, però mai no ho he fet alhora... Això ho haig de remeiar!!
    Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tampoc ho havia fet mai Marta, i la veritat estic bastant content d'haver-ho fet, anima't!

      Elimina
  14. La verdad es que yo no soy muy fan del arroz en formato dulce, pero esta versión me parece genial! Habrá que probarlo!
    Besos dulces!

    ResponElimina
  15. Caram, amb la xocolata blanca ha d'estar d'allò més bo!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veuras com està ben bo!

      Moltes gràcies per visitar la meva cuina!

      Petonets!

      Elimina
  16. El arroz con leche nunca me ha terminado de convencer, es un postre que tengo atravesado. Pero con esta variante al chocolate blanco creo que me empiezas a convencer y ya si dices que queda buenisimo entonces habra que atacarle! Me apunto tu receta. Ya te contare. Un fuerte abrazo Victor!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola chicos!

      os aseguro que queda muy bueno, y os lo digo porqué yo tampoco soy de arroz con leche, pero este pudo conmigo!

      Abrazos!

      Elimina
  17. Bueno,ya lo he hecho, esta muy bueno, he puesto los 100grs de choco blanco, por golosa, pero creo que mejor con los 75 grs, y si le incluimos un chorrito de algún licor?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yo también lo puse por goloso, y en casa me reclamaron más chocolate, jajaja!!!

      La idea del licor... no te voy a decir yo que no, le tiene que dar un toque diferente, pero muy bueno!

      Besos!

      Elimina
  18. Qué rico, esto tengo que probarlo, tiene que estar fabuloso. Un abrazo, Clara.

    ResponElimina
  19. Boníssim. A veure si m'animo a participar-hi. Saps si pot ser una recepta ja publicada?

    ResponElimina