dimarts, 4 de juny del 2013

Daus de tonyina amb maionesa de wasabi

Pensava que no avui no em donaria temps per portar-vos la recepta. Fa un parell de dies que se m'ha girat feina, i no tinc gaire temps ni per escriure, ni per fer la lectura de blocs, ni per respondre als comentaris que em deixeu al bloc.

Avui m'he posat una mica al dia, he respost tots els comentaris (crec que no m'he deixat cap...) i per fi he pogut començar a redactar aquesta recepta. S'ha de dir que ho he pogut fer perquè era molt fàcil, i requeria poca explicació i escriptura, com comprovareu de seguida.

És una recepta molt senzilla, i la idea està extreta de Blogexquisit, una gran font d'inspiració. A l'original fan una recepta més elaborada, amb marinatge del salmó inclòs, que jo he obviat , per fer-la més simple si era possible. Com veieu, fins i tot he canviat de peix, però tenia una ventresca de tonyina a casa que m'estava reclamant la seva atenció...

Ingredients:

- Ventresca de tonyina a daus
- Maionesa
- Wasabi
- Sal en escates

Preparació:

Barregem el wasabi amb la maionesa, i reservem. No poso quantitats ja que penso que depèn del que ens agradi el wasabi. Molt, doncs molt, gens, doncs poquet.

A la planxa marquem la tonyina, que es faci al punt just, i la servim acompanyada de la maionesa de wasabi, i amb les escates de sal.

Ja veieu que és molt complicada, oi?

P.D.: No he tingut temps ni d'editar les fotos, avui sortiran a la llum sense el text característic del bloc.